Start cu noul Citroen C2R2Max pentru Adrian Dragan si Vali Bradateanu

Raliul Tess Brasov 2012 si-a pastrat renumele de micul “Monte Carlo” vremea capricioasa jucand rolul de inger si demon pentru concurentii prezenti la start.

Zapada cazuta din abundenta chiar pe prima proba speciala, dar si temperatura extrem de scazuta din Poiana Brasov a pus probleme si echipajului 55 Adrian Dragan/ Vali Bradateanu powered by auto motor si sport aflati la debutul pe un nou automobil Citroen C2R2Max cu care concureaza in Clasamentul General, Clasamentul 2 Roti Motrice si Clasa 6, sustinuti, prin altii, de catre Unior Tepid.

Incediu la bord pe PS1

Emotiile inerente debutului de sezon, la care s-au adaugat si cele aferente participarii cu o noua masina, au fost dublate de zapada ce a inceput sa cada chiar inainte de startul in prima proba speciala. Toate acestea au fost nimic pe langa cele generate de un mic incendiu aparut la bord dupa cateva minute de la start.

Peste 10 minute a durat pana cand “focarul de incendiu” a fost reperat si stins, culmea, cu zapada. Cauza a fost un burete ce a intrat in contact cu evacuarea masinii, fumul ajungand in habitaclu. Intarzierea i-a scos practic din lupta pentru podium pe cei doi.

Ziua intai s-a incheiat insa cu o clasare buna pe Super Speciala din Brasov derulata in fata catorva mii de oameni, dar pentru ziua secunda care includea 6 probe de clasament, dintre care doua treceri pe Babarunca si Cheia de aproximativ 28 km lungime fiecare, sansele la podium ramaneau nule.

In aceste conditii Echipajul 55 a decis sa adopte un ritm de siguranta pentru a se acomoda cat mai bine cu masina fara sa riste nimic pe probele unde aderenta se schimba la fiecare kilometru.

Vremea capricioasa a facut ca a doua zi totul sa devina o loterie in alegerea pnerilor, iar dupa emotiile din prima zi Adrian si Vali au decis sa plece in prima bucla cu pneuri de iarna de strada, ceea ce le-a permis sa obtina doua clasari pe locul 3 la Clasa 6.

Sperantele pentru o clasare mai buna s-au naruit imediat dupa startul pe bucla secunda, cand vremea a fost mai calda decat s-au asteptat, pneurile de iarna supraincalzindu-se. La intoarcere au folosit pe fata pneurile intermediare Pirelli, dar acestea au avut o compoztie prea dura pentru conditiile de pe proba, pierzand si mai mult timp fata de adversarii directi care au optat pentru slick-uri de compozitie moale taiate.


Etapa de acomodare si un loc 4 la Clasa 6

In sfarsit, prin jocul rezultatelor Adrian si Vali aveau sa incheie pe locul 4 la Clasa 6, in conditiile in care Vlad Cosma si Cosmin Gavrilas, ambii pe Citroen C2R2Max, au abandonat, primul ca urmare a unei iesiri in décor, iar al doilea cu probleme la alternator.

“Acum ca am ajuns la final suntem multumiti, mai ales ca si locul patru parea imposibil de obtinut dupa prima zi. Dar masina ne place foarte mult, iar acest raliu ne-a ajutat sa o intelegem mai bine. Mai am insa multe de invatat, mai ales ca am schimbat nu doar masina dar si ritmul si felul in care ne facem dictarea, cu ajutorul si sprijinul lui Bogdan Marisca si al lui Sebi Itu. Vom mai avea de tras un raliu sau doua pana cand ne vom acomoda complet, dar cred ca suntem pe drumul cel bun. Multumim fanilor care ne sustin prin intermediul retelelor de socializare, dar si partenerilor nostri care au facut posibil acest salt al materialului de concurs“ a comentat Adrian Dragan.
 

Despre parteneri:

Unior Tepid este membru fondator al Centrului National de Scule, un concept care reuneste reteaua de distribuitori de scule de mana profesionale cu cea mai importanta cota de piata. Centrul National de Scule inseamna acoperire la nivel de tara, calitate industriala, sortiment complet, livrare in ziua primirii comenzii, solutii tehnice in timp real.

auto motor si sport este liderul de opinie în presa auto din România, cu peste 15 ani de experienta si aparitii lunare neîntrerupte, având 258.000 de cititori/editie, conform SNA mai 2011 – ianuarie 2012.

Revista auto motor si sport face parte din portofoliul Sanoma Hearst, publisherul numarul 1 din România.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *