Unior Tepid, lider pe piata din Romania in distributia sculelor de mana de calitate industriala, a anuntat inregistrarea unei cresteri economice cu 20% in primele trei luni ale acestui an, fata de aceeasi perioada a anului precedent.

Dezvoltarea a fost previzionata, factorii de crestere datorandu-se, in principal, gamei bogate de produse (peste 30.000 de produse), stocurilor permanente, livrarii on-time cat si dorintei constante de identificare si asimilare de noi game de produse, atent selectate si introduse in oferta, in functie de cerintele pietei de profil.

In prezent, Unior Tepid este distribuitor unic al brandului sloven Unior in Romania si al altor 49 furnizori de renume, cu unitati de productie din Europa si SUA, situand in centrul politicii de marketing promovarea cu mare discretie a companiei si potentarea brandurilor din portofoliu, branduri care dezvolta prin urmare business-ul.

Un alt factor de crestere este politica de protectie si motivare a distribuitorilor, ceea ce a garantat un lant de parteneri fideli si de incredere. Acestia beneficiaza de sprijin si suport neconditionat din partea firmei, prin accesul la documentatie completa, programe de loialitate constante, mijloace de informare si instrumente de achizitie moderne.

Unior Tepid asigura un program complet si echilibrat de scule si accesorii, format din toate cele cinci categorii de scule (1.scule de mana, 2.scule aschietoare si port-scule, 3.scule pentru industria lemnului, 4.scule electrice, pneumatice, hidraulice si electrohidraulice, 5.scule si aparate de masura si control) si alte subcategorii din componenta acestora, cu caracter nisat (scule electroizolate, scule antiexplozie, scule pentru constructii, scule pentru electronisti si mecanica fina, scule pentru tamplarie, scule pentru instalatii, scule pentru telefonie si telegrafie, scule pentru industria automotiva si cea aeronautica, etc). Astfel, compania pune la dispozitie cea mai completa gama de uneltar de pe piata, in plus existenta IN STOC.

0fda80e3cb1c891e5d44b58f6fcee734.jpg

Atat cresterea notorietatii prin activitatile de promovare si sponsorizare constanta in sport, participarea la cele mai importante evenimente expozitionale, respectarea promisiunilor, guvernarea proceselor manageriale si conduita corecta in afaceri, cat si adaptarea permanenta la cerintele de pe piata, protectia dealerilor si plasarea consumatorului in centrul afacerii, au influentat pozitiv procesul decizional de cumparare si consum, conturand o directie strategica viabila.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *