Compania Unior Tepid, principalul operator in distributia sculelor de mana pe piata din Romania, a anuntat ca de astazi va fi mai aproape de clientii si partenerii sai, prin intermediul urmatorului comunicat de presa:
„Stimati parteneri,
Pentru ca primavara este sezonul prielnic transformarilor, dorim sa va informam ca am schimbat adresa showroom-ului PLB din Bucuresti si, implicit, modul de raportare la partenerii nostri de business.
Asa cum stiti, politica principala a companiei Unior Tepid este protectia distribuitorilor si dezvoltarea unei relatii complexe cu fiecare dintre acestia, bazata pe transparenta, comunicare si contact direct in permanenta. Astfel, modul de organizare si structura interna sunt in continua evolutie si in deplina armonie cu nevoile partenerilor nostri si cu cererile pietei de profil. Detinand cea mai mare retea nationala de distribuitori si cea mai mare cota de piata din randul operatorilor de profil din Romania, este foarte important pentru noi sa fim in permanenta legatura cu partenerii de business si sa acordam suficienta atentie fiecaruia dintre acestia.
Pentru ca noi consideram esentiala comunicarea constanta cu partenerii si intelegerea dinamicii care guverneaza evolutia business-ului nostru, dorim sa va comunicam principalele motive care au stat la baza acestei decizii:
1. Bugetul de timp si calitatea, in favoarea cantitatii.
Viziunea noastra despre showroom a capatat noi valente, de-a lungul timpului, bazate pe faptul ca simpla vizita sau contemplare a produselor poate fi considerata o activitate mai degraba extensiva, decat un act de cunoastere.
Daca showroom-ul vechi a reprezentat o poarta de acces catre orice vizitator dornic sa ne calce pragul, sa achizitioneze produsele dorite sau sa admire gama noastra variata de scule, fara a primi intotdeauna toata atentia cuvenita, din pricina „cantitatii” (numarul mare de persoane care ne calcau pragul concomitent), noua Reprezentanta Unior-Tepid din Bucuresti care il inlocuieste se doreste a fi pilonul calitatii serviciilor, o modalitate mult mai buna de gestionare a timpului si de acordare a atentiei cuvenite fiecarui partener in parte.
2. Armonizarea si partenerii, in favoarea vizitatorilor.
In calitate de formatori de piata, ne simtim datori nu doar sa lansam informatii pe piata, ci de asemenea sa ne asiguram ca acestea sunt preluate eficient de catre fiecare distribuitor, separand utilul de inutil. Viziunea noastra despre showroom a capatat noi valente si cu privire la modul de raportare la colaboratorii nostri. Astfel, in prezent colaboratorii nostri sunt priviti ca un intreg, cu care ne putem armoniza nevoile si dorintele, intr-un mediu care se adreseaza mai mult PARTENERILOR de business din Bucuresti si din zonele apropiate, si mai putin vizitatorilor de tip „contemplatori”. In sprijinul acestora, Unior Tepid realizeaza promovarea brandului cu foarte multa discretie, preferand sa le asigure protectie si suport neconditionat partenerilor sai, in favoarea promovarii brandului Unior Tepid, prin mijloace de publicitate si politica promotionala agresive.
Pe langa acordarea timpului si a atentiei noastre sporite, acestia vor fi introdusi intr-un mediu de cunoastere mult mai amplu si vor beneficia de un plus de modernitate, prin sisteme informationale mai performante: planse tehnice, monitoare touchscreen, Smart TV-uri si video-proiectoare. Toate asigura un izvor nesecat de informatii, prin intermediul carora partenerii nostri pot viziona cele mai noi spoturi video de la producatori si realizate in-house, pot fi la curent cu ultimele noutati de pe Facebook, pot vizualiza cele mai recente promotii, pot accesa reteaua de site-uri proprii si beneficia de instrumente de achizitie unice pe piata (ex: configuratorul de scule, prin intermediul caruia utilizatorii isi pot concepe singuri necesarul de scule).
Aceasta noua structura va fi mereu in contact direct cu distribuitorii, care vor beneficia astfel de o resursa generoasa, moderna si proactiva. PLB va ramane asadar, in continuare, un pilon in strategia de sprijinire a pietii si functie integrata a nucleului de marketing al companiei, incorporand intr-un tot unitar potentarea brandului Unior si a celorlalte 49 de branduri din portofoliu.
Asadar, incepand de astazi, va asteptam in noua reprezentanta din Bucuresti, amplasata intr-o zona centrala, accesibila si dotata cu cele mai noi mijloace de informare, fiind situata pe Bd-ul Decebal, nr 13, bl. S15, sc. 2, et. 1, ap. 24, sector 3, Bucuresti.
Va dorim tuturor o primavara frumoasa!”
Cu o prezenta de peste 16 ani pe piata din Romania, firma Unior Tepid este lider in distributia sculelor de mana de calitate industriala si fondatorul Centrului National de Scule, fiind recunoscuta pentru eforturile constante de acoperire a nevoilor de scule de calitate industriala pe piata romaneasca.