Dupa fix 3 trimestre, cifra de afaceri a firmei brasovene Unior Tepid a crescut cu aproximativ 25% fata de aceeasi perioada a anului trecut.
Inca de la infiintare, compania a inregistrat cresteri anuale semnificative, creand noi locuri de munca si numeroase posibilitati de dezvoltare pentru tinerii antreprenori romani, prin programe de tipul „Unior Tepid te ajuta sa ai propria afacere in domeniul service-urilor pentru biciclete”.
Amplificarea constanta a cresterii economice, pe fiecare an si pe fiecare semestru, a atras atentia antreprenorilor din domeniu, asupra viziunii si politicilor care au propulsat compania in topul celor mai puternice firme din tara. Potrivit reprezentantilor companiei, printre motivele datorita carora cifra de afaceri se situeaza atat de bine in datele financiare, se numara disponibilitatea in stoc a produselor, extinderea gamei de furnizori si implicit de produse noi de la furnizorii existenti, pentru satisfacerea tuturor nevoilor de pe piata industriala, investitiile constante, implementarea celor mai performante softuri menite sa faciliteze experienta clientilor la achizitie, alegerea celor mai potrivite programe de scule si, cel mai important, relatia completa cu fiecare client.
Intrebat de jurnalisti care este reteta secreta, Dan Dabuleanu, administratorul firmei, a raspuns:
„Nu exista un retetar. Conteaza fiecare detaliu, fiecare oportunitate, fiecare intrebare si fiecare pas inainte, pentru ca trebuie pregatit in avans, conteaza fiecare sentiment din fiecare molecula a firmei. De fapt, exista doar abordarea relatiei cu fiecare client ca misiune sacra si de aici, probabil, restul vine de la sine. Se implinesc 15 ani de cand suntem reprezentanti unici Unior in randul utilizatorilor romani, perioada suficient de relevanta pentru evaluarea unui brand in domeniul sculelor de mana, unde garantia este pe viata (de exemplu, la toate sculele de strangere)”.
Potrivit declaratiilor acestuia, cresterile s-au inregistrat pe toate palierele, in proportii aproximativ egale, atat in reteaua de bricolaj, cat si in reteaua proprie de distributie care a cunoscut, de asemenea, cresteri semnificative, pe parcursul celor 3 trimestre ale anului 2016. Numarul distribuitorilor pe judete ramane insa in continuare usor disproportionat, existand posibilitati de colaborare pentru cei interesati, in diverse zone unde uneltarul industrial este mai putin prezent.
Unior Tepid este membru fondator al Centrului National de Scule si lider pe piata sculelor de mana, avand un program de nisa complet, care reuneste produse de calitate de la peste 50 de branduri cu o calitate constanta in timp, cum ar fi Unior, Lenox, Diager, Eklind, Metallurgica Minotti sau Bohrcraft.
Pe langa gama completa de scule de mana, cu adresabilitate extinsa pe mai multe domenii, compania s-a remarcat, de-a lungul timpului, si prin sponsorizarea si asocierea cu numeroase evenimente si competitii sportive de mare anvergura. Printre acestea, se numara Cupa Dacia, Campionatul National de Karting, Cupa Unior si Campionatul National de Raliuri, evenimente cu prilejul carora compania a promovat spiritul de competitie si corectitudinea atat la nivel de concurs, cat si la nivel de afacere.
Anul acesta, compania va fi prezenta cu standuri generoase si suprafete mari de prezentare si expunere, la toate cele trei mari evenimente expozitionale de la Bucuresti, primul dintre acestea fiind Targul Tehnic International Bucuresti (TIB), organizat de Romexpo in perioada 12 – 15 octombrie 2016.
Contact:
Tel: +40 268 318 430 ; +40785 222 660
E-mail: tepid@tepid.ro ; tepid.plb@tepid.ro