UNIOR TEPID, ca lider  al pietei de scule industriale are printre preocuparile principale utilizarea eficienta a tehnologiilor IT ca suport indispensabil dezvoltarii planificate,  atingerii targeturilor propuse si mentinerii la cele mai inalte standarde a procesului “customer care”.

Cuantificarea performantelor operationale se  constituie intr-un element fundamental al planului de business curent. Departamentele cheie ale companiei vor beneficia  de o integrare omogena intr-un sistem  de tip ERP, cu functionalitate 100% cloud.

Numarul mare de repere aflate in  componenta sortimentului de baza, dar si caracteristicile  asemanatoare ale produselor, sunt factori ce pot conduce la aparitia unor neconformitati in procesul de livrare, evitarea acestora fiind acum mult mai facila datorita sistemului ce actioneaza ca un filtru  suplimentar, dezechilibrele fiind astfel depasite  iar comanda perfect procesata.

Datorita procedurilor integrate domeniului  de activitate al companiei, sistemul poate fi  considerat un instrument ideal in atingerea maximului de performanta si anume, targetul “0” pentru erori de livrare. Chiar daca rigurozitatea procedurilor pare ca limiteaza mobilitatea actiunilor companiei,  clientul este beneficiarul major al acestei integrari software. Distribuitorii si clientii finali vor utiliza in intregime noile facilitati oferite de partenerul lor UNIOR TEPID. In plus, sistemul permite clientului vizualizarea in timp real si in orice moment al zilei al  statusului  general al colaborarii, dar si noi oportunitati de cooperare (alte variante constructive, alte brand-uri, noi functionalitati, etc.).

 

Promptitudinea in ofertare, livrarea imediata,  cel mai bogat sortiment de scule existent pe stoc, flexibilitatea logistica, calitatea industriala, furnizarea oricarei informatii de  natura tehnica sau comerciala solicitate, garantia nelimitata a produselor, sunt avantajele de care beneficiaza clientii UNIOR TEPID.

 

Targetul “0” pentru greselile de livrare, la care  se adauga consultanta tehnica si de call center permanenta, documentatia updatata si prezenta pe toate mediile, sunt caracteristici  specifice ale Unior Tepid ce scot in evidenta nivelul maxim de solicitudine ce caracterizeaza compania in relatia cu clientul.

Protectia distribuitorilor, atentia aratata clientilor finali, interventia dupa livrare, procesul de feed-back/follow-up, sunt elemente cheie ale relatiilor win/win, benefice parteneriatelor  pe care UNIOR TEPID le initiaza, le dezvolta si le sustine in piata de profil.

 

Detalii despre compania Unior Tepid puteti gasi accesand urmatorul link:http://www.uniortepidshowroom.ro/produse

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *