Faptul ca 2014 a fost un an bun la nivel macroeconomic s-a reflectat si in cifra de afaceri a firmei Unior Tepid. Prezenta de aproape 15 ani pe piata din Romania si detinatoare a 30 de programe, distribuite pe baza de exclusivitate pe teritoriul Romaniei, compania se adreseaza catre toate domeniile de activitate (industrie, constructii, transporturi, prelucrarea lemnului, telecomunicatii, auto, agricultura, DIY).
Anul 2014 a fost atat anul consolidarii parteneriatelor cat si al investitiilor pentru societatea lidera în distributia sculelor de mana industriale pe piata din Romania. Politica investitionala a urmarit cresterea nivelului de confort al distribuitorilor; astfel, echipamentele profesionale de tiparit si implementarea unui soft integrat (tip Cloud) mult mai permisiv pentru lansarea si urmarirea comenzilor, au motivat partenerii, i-au incurajat si le-au asigurat noi dimensiuni de actiune in piata.
Tot in cursul anului trecut, a fost lansat Catalogul Centrului National de Scule Editia 2014-2016.
Acesta contine 768 pagini, peste 25.000 repere, toate pe stoc si cu livrare imediata. Centrul National de Scule este un concept care reuneste reteaua de distribuitori de scule de mana profesionale cu cea mai importanta cota de piata, in special pe segmentul industrial si inseamna: acoperire la nivel de tara, calitate industriala, sortiment complet, livrare in ziua primirii comenzii, solutii tehnice in timp real.
In acelasi timp, anul 2014 a insemnat pentru compania brasoveana participarea la 6 targuri de profil, astfel:
• Expobike : 4 – 6 Aprilie – “Salonul de Biciclete si Accesorii”;
• Expo Construct 10 -13 Aprilie;
• ExpoWood 28-31 mai;
• Targul International Bucuresti – TIB 15 – 18 Octombrie;
• Salonul Auto Bucuresti – SAB 23 Octombrie – 2 Noiembrie;
• AutoExpoTehnica 29 Octombrie – 2 Noiembrie.
De asemenea, au fost adaugate in portofoliul companiei 3 branduri noi:
• Pinnie – scule si accesorii din lemn pentru tamplarie;
• Onci – panze fierastrau circular pentru debitat lemn si metal, pentru panouri sandwich, pentru aluminiu si pvc ; panze panglica : bimetal pentru lemn si metal;
• USH – biti si seturi de scule pentru aplicatii profesionale .
Promotor al sloganului Fair Play, Fair Business, Unior Tepid sustine sportul, competitia corecta si tinerele talente. Astfel, Cupa Dacia si Campionatul National de Raliuri sunt competitii cu larga participare, dar mai ales exemple de fidelizare si formare de caractere si valori competitionale. Ajuns la cea de-a treia editie, CUPA UNIOR a adunat la start peste 60 de piloti din intreaga tara si s-a desfasurat pe 6 clase de automobile, inclusiv una rezervata juniorilor.
Investiile anului 2014 au totalizat 600.000 euro, ele asigurand eficientizarea activitatilor si a modului de lucru, ajutand la gestionarea rapida si eficienta a businessului. Marele beneficiar al acestor investitii este clientul, serviciile fiind dedicate in intregime distribuitorilor si catorva clienti finali.
Societatea brasoveana are planuri mari si pentru anul in curs, bazandu-se in mare masura si pe semnalele primite din partea partenerilor, in randul carora exista o preocupare constanta legata de crestera cotei de piata, a performantelor produselor din portofoliu si a gradului de multumire al utilizatorului final.
Detalii suplimentare despre semnificatia anului 2014 pentru compania Unior Tepid regasiti accesand urmatorul link: http://www.uniortepidshowroom.ro/evenimente